Skip to content
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy ASG Action działający pod adresem www.asg-action.pl prowadzony jest przez firmę Krzysztof Hodała vel Pietraś mieszczącą się przy ul. Głównej 41, 20-829 Lublin wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), posiadającą REGON: 060166001 oraz NIP: 712-301-72-95
- Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez następujące sposoby:
– listownie pod adresem: Krzysztof Hodała vel Pietraś, ul. Główna 41, 20-829 Lublin;
– telefonicznie pod numerem: +48 508 099 707;
– mailowo poprzez elektroniczną pocztę: sklep@asg-action.pl.
§ 2 ZASADY OGÓLNE PANUJĄCE W SKLEPIE ASG ACTION
- Korzystać ze sklepu ASG Action mogą osoby które ukończyły 18 lat.
- Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia mogą korzystać ze sklepu wyłącznie za zgodą rodziców i/lub prawnych opiekunów.
- Dokonanie zakupów w sklepie wymusza podanie danych osobowych oraz konieczność wyrażenia zgody na ich przetwarzanie na zasadach opisanych w Polityce prywatności.
§ 3 ZASADY DOTYCZĄCE ZAMAWIANIA TOWARÓW
- Zamówienia towarów przyjmowane są wyłącznie poprzez stronę internetową www.asg-action.pl.
- W niniejszym sklepie internetowym towary są oznaczone w sposób szczegółowy i jednoznaczny. W zakładce produktowej znajdują się m.in. informacje o wyglądzie zewnętrznym opakowań, właściwościach produktu, wadze opakowania, jak również cenie i ilości sztuk w magazynie.
- Zamawiając towar klient dokonuje jego wyboru oraz ilości sztuk zamawianego towaru
§ 4 ZASADY DOTYCZĄCE CEN ORAZ DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW
- Podane w produktowych zakładkach ceny są cenami brutto (w polskich złotych) zawierającymi VAT.
- Do ceny towaru może zostać doliczony koszt przesyłki. W zależności od wybranej formy dostawy.
- Ceny podane w sklepie są ostatecznymi, wiążącymi zarówno nabywcę jak i sprzedawcę. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją tych cen.
- Sklep ASG Action zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz wprowadzania nowych towarów i usuwanie towarów niedostępnych zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz pozostałymi przepisami prawa.
- Dostępność towarów zaznaczona jest po wejściu w dany produkt poniżej ceny towaru.
- W sytuacji bardzo wyjątkowej gdy dwóch lub więcej klientów złoży zamówienie w tym samym momencie, może dojść do sytuacji że produkt nie będzie dostępny do zakupu. Wtedy klient zostanie stosownie poinformowany o problemach z realizacją zamówienia.
§ 5 DOSTAWA I PŁATNOŚCI
- Dostawa towaru realizowana jest wyłącznie na terenie Polski
- Klientom udostępnione są cztery formy dostawy, w tym:
– Odbiór osobisty – polega na bezpośrednim odbiorze towaru od sprzedawcy przez zamawiającego
– Kurier DPD – polega na dostarczeniu towaru do klienta (na wskazany w zamówieniu adres) w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem firmy DPD
– Paczkomaty InPost – polega na dostarczeniu towaru do wybranego przez klienta paczkomatu firmy InPost w formie przesyłki kurierskiej.
– Kurier InPost – polega na dostarczeniu towaru do klienta (na wskazany w zamówieniu adres) w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem firmy InPost
- Ceny w/w dostaw kształtują się następująco:
– Odbiór osobisty – 0,00 zł
– Kurier DPD – 15,00 zł
– Paczkomaty InPost – w zależności od wagi przesyłki od 11,99 zł do 15,99 zł.
– Kurier InPost – w zależności od wagi przesyłki od 13,99 zł do 25,99 zł.
- Klientom udostępnione są trzy formy płatności:
– Transferuj.pl – szybkie płatności bankowe (płatność za pomocą szybkiego przelewu lub karty płatniczej). Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.
– PayPal – serwis płatności online (płatność za pomocą karty płatniczej). Podobnie jak przy Transferuj.pl operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.
– Przelew bankowy – wpłatę należy uiścić bezpośrednio na nasze konto bankowe, jako tytuł płatności podając nr zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy dostawy oraz wybranej formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje do jednego dnia roboczego od zaksięgowania płatności.
- Sklep ASG Action w żadnej sytuacji nie wysyła do klientów informacji o zmianie numeru konta. Jeśli do klienta dotarłby taki email prosimy o nie dokonywanie płatności. Ponadto uprasza się o przesłanie takiej wiadomości e-mail do ASG Action na: sklep@asg-action.pl.
§ 6 UMOWA SPRZEDAŻY
- Umieszczone informacje na stronie sklepu www.asg-action.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Umowa sprzedaży w sklepie ASG Action zawierana jest wyłącznie w języku polskim
- Od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny klient ma prawo odstąpić w czasie nie dłuższym niż 14 dni od dnia w którym klient lub wyznaczona przez niego osoba otrzymał zakupiony towar.
- Z prawa odstąpienia od umowy skorzystać może każdy klient, który złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie złożyć można w następujące sposoby:
– pocztą tradycyjną na adres: Krzysztof Hodała vel Pietraś ul. Główna 41, 20-829 Lublin;
– pocztą elektroniczną na adres: sklep@asg-action.pl.
- Każdy z w/w sposobów odstąpienia od umowy jest równorzędny, jednak ASG Action zaleca korzystanie z poczty elektronicznej ze względu na tempo złożenia takiego oświadczenia.
- Odstępując od umowy sprzedaży ASG Action zwraca klientowi otrzymane od niego płatności za wyjątkiem kosztu dostarczenia towaru, nie później niż 14 dni od decyzji o odstąpieniu od umowy i po otrzymaniu zwrotu tego towaru.
- Zwrot płatności nastąpi na podane przez klienta konto bankowe.
- Zwrotu towaru należy dokonać na adres: Krzysztof Hodała vel Pietraś ul. Główna 41, 20-829 Lublin, nie później niż 3 dni robocze od dnia w którym klient poinformował o odstąpieniu od umowy.
§ 7 REKLAMACJE
- Przedmiotem transakcji pomiędzy klientem i sklepem są produkty nowe, bez widocznych wad. W przypadku wystąpienia wad ukrytych odpowiedzialność ponosi sklep internetowy ASG Action.
- Przedmiotem reklamacji może być każdy produkt kupiony w sklepie ASG Action, zgodnie z kodeksem cywilnym gwarantującym rękojmię, jeżeli w okresie dwóch lat od przekazania towaru klientowi zostanie stwierdzona wada naruszająca warunki umowy sprzedaży tego towaru.
- Reklamacje dokonać można drogą pocztową na adres sklepu, przy czym należy jednocześnie wskazać jej przyczyny oraz przedstawić informacje umożliwiające identyfikację transakcji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w okresie 14 dni od jej otrzymania, a następnie klient zostanie niezwłocznie poinformowany o decyzji i sposobie załatwienia sprawy w przypadku jej pozytywnego rozpatrzenia.
- Firma Krzysztof Hodała vel Pietraś właściciel sklepu ASG Action zastrzega sobie prawo do nieuwzględnienia reklamacji jeśli stwierdzone zostaną wady powstałe z winy klienta. W takiej sytuacji towar zostanie odesłany do klienta wraz z opisem odmowy reklamacji.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W opakowaniu transportowym wraz z produktem dołączony jest dowód zakupu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez klienta błędnych danych
§ 9 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, jednak nie podanie danych lub brak zgody na ich przetwarzanie wyklucza możliwość realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zostały umieszczone w Polityce prywatności.